Procedury odwoławcze
- W terminie do 24 lipca 2024r. w postępowaniu rekrutacyjnym (do 14 sierpnia w postępowaniu uzupełniającym), rodzic kandydata może wystąpić do Komisji z wnioskiem o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia kandydata do Liceum.
- Uzasadnienie sporządza się w terminie 3 dni od dnia wystąpienia przez rodzica kandydata z wnioskiem, o którym mowa w ust. 1. Uzasadnienie zawiera przyczyny odmowy przyjęcia, w tym najniższą liczbę punktów, która uprawniała do przyjęcia, oraz liczbę punktów, którą kandydat uzyskał w postępowaniu rekrutacyjnym.
- Rodzic kandydata może wnieść do Dyrektora odwołanie od rozstrzygnięcia Komisji,
w terminie 3 dni od dnia otrzymania uzasadnienia. - Dyrektor rozpatruje odwołanie od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej, o którym mowa w ust. 3, w terminie 3 dni od dnia złożenia odwołania. Na rozstrzygnięcie Dyrektora służy skarga do sądu administracyjnego.